Fizika 2006
-
exy1 #175 Szóval mindenképpen beszélgetni akarsz? És nem öltözködtél fel. helyes! Nem is vagy annyira ostoba mint gondoltam. Nos legyen?
"De a rendszerbe foglalását annak tulajdonítjuk."
Helyes. Azt is dolga a tudománynak. Eddig jó. De akkor miért tetted magadévá azt az ügynökök által sugallt meglátást, hogy mindent a tudománynak köszönhetünk, mert mindent a tudomány talált ki? Hűmmm? Miért? Hiszen ennek pontosan az ellenkezője az igaz.
"De a találmányok működő fizikai elveken nyugszanak."
Helyes. Ismert, vagy nem ismert fizikai elven. Csak éppen ha nem ismert fizikai elven, akkor nem nevezzük fizikai elvnek. Akkor azt mondjuk: "Nem tudjuk a természettudományos magyarázatát." Észre kellett volna venned, hogy erre megy ki a játék. Ha van egy találmány, ami működik, de titokban kívánja tartani a hatalom (mert például katonai fölényt remél tőle), akkor nem fogja publikálni sem a megoldás részleteit, sem pedig a feltételezett természettudományos magyarázatát. Miért nem? Mert nem akarja, hogy az ellenségnek is legyen ilyen. Márpedig ha a természettudományos elvet oktatják a polgári egyetemeken, akkor az ellenség azt előbb-utóbb fel fogja használni ugyanazon, vagy hasonló dolog feltalálására. Visszakérdezek: Érted ezt az egyszerű gondolatot?
"Alapvetően hogy 3 embernek tulajdonítjuk annak a szabadalmi elsőség az oka."
Ki nem sz@rja le? Nem fogtad a lényeget fórumtárs. A lényeg, hogy ha szükséges, mindig kitököli valaki a sufniban. Amíg olyan kaliberű, hogy a sufniban is megy a dolog. Nyilván vannak ennek határai. Van amihez már nem elég a sufni, mert például plutónium és drága laborfelszerelés, technikai háttérszemélyzet nélkül, trillió Gigawatt energia nélkül nem lehet kikísérletezni. Vedd észre, hogy ez sem a tudomány irányából való közelítés. A kísérletezés az elsődleges, nem pedig a természettudományos elv, az ismert és tanított fizika. A tudomány itt labdába sem rúg. A titkos katonai kísérletekről nem is tud egy intézményvezető. Nem is kell hogy tudjon róla. Ő foglalkozzon a tanrenddel, a diákokkal, a vizsgarenddel, stb. Próbálom érthetően elmagyarázni, de az időm véges. Összefoglalom amit elvétesz:
Amit tudományos lehetőségnek látsz magad körül a polgári életben az vagy 30 éves, helyenként több mint 70 éves lemaradással követi a valódi természettudományos ismereteket, illetve azok működő tárgyakban megtestesülő valóságát. És van ami egyáltalán nem jelenik meg a polgári életben. Sem a működő tárgy, sem a természettudományos modell. Sőt, emiatt fizették le a zsidó tudósokat anno. Ők lettek az atomtudósok. Azért zsidó tudósok, mert róluk elhitték. Pigmeusokról nem hitték volna el. De az egész csak elterelés volt. Nem ők találták fel, és nem is a tanított módon működik az atombomba, vagy az erőmű reaktora. Ha tudnád még mi minden nem úgy működik, hát meglepődnél. Szinte semmi sem úgy van, ahogy ma azt tanítják. Nem szabad, hogy levezethető legyen az tantigravitáció, a hipertéri utazás, vagy …, de ezeket most hagyjuk. Ez van. Nem kell megértened ahhoz hogy ez így legyen. A valóság a te értelmedtől független dolog. De azt magyarázd meg, hogy miért akarod az ellenkezőjét bizonygatni. Mi visz rá téged erre? Ügynök vagy? Ahhoz nem vagy elég jól informált. Akkor meg mi?
Remélem megéri a fáradság veled foglalkozni. Meglátjuk. Próbálj meg értelmesen válaszolni. Próbáld meg a lényeget megfogni. Érted? Na, hallgatunk téged.