WAREZ TOPIK
(amennyiben még is ide írod a warezfájdalmaid, az következményekkel jár, pl. kitiltás)


  • grebber
    #39
    Alone in the Dark 5: Szörny mögötted

    Sogun, 12:37 - PC X360 PS3 - Játék: Horror

    (C&VG) Az Eden Studios palacsintafelelősét, David Nadalt, faggatta a CVG lekvármajszoló legénysége az Alone in the Dark legújabb manifesztációját illetően. David gyorsan elhessegette magától Bölöm Bika szellemét, [Uwe Boll], mondván, hogy semmi köze nincsen a filmhez és gyorsan felejtsük el még említését is. A mennyei mozifilm, ami ihlette őket, a Die Hard, mert szerinte az etalon túlélő sztori.

    David kijelentette, hogy a PC-n megjelent első rész volt az egyetlen igazi Alone in the Dark és megpróbálják annak eredeti istenhangulatát visszaadni. Szűk folyosók mellett emiatt pluszban a nyílt terepen is kell majd túlélnünk. A régi "találj fegyvert meg lőszert és lődd a szörnyeket" módi már nem igazi. Helyette interaktívvá tették a pályákat, így a teljes berendezést a magunk javára fordíthatjuk, anélkül, hogy mindent eladnánk a sarki bolhapiacon. Nindzsa módjára bármit fegyverként alkalmazhatunk. A tárgyakat felemelhetjük: ha sebesen hadonászunk velük, akkor leüthetünk valakit. Ha eldobjuk, kupán találhatunk egy szörnyet. Finoman visszatehetjük a földre, ha meguntuk és nézhetünk más szórakozás után. Trespasser FPS módjára a készítők éreztetni akarják velünk a kezünkbe vett, átvizsgálható tárgyak súlyát és jellegzetességeit.

    Dráma:
    Éhes szörnyek mellett betámadnak rémült NPC-k. Eldönthetjük, kinyírjuk-e őket vagy hagyjuk őket tovább vígan hisztériázni. Mostanában kezd divattá válni a játékos vállára pakolt drámai dilemmák terhe. Az Alone 5-ben se lesz másképp. A szigorú vonalon haladó főtörténetnek emiatt több befejezése lesz, attól függően, milyen döntéseket hoztunk a horrorkaland során. Főhősünk ledöbbentő múltjáról ekkor libben le a fátyol.

    Helyszín:
    Central Park, New York. 4x1km-es terület, órákig tart bejárni. Embertömeg zsúfolta helyektől a múzeumon át a csendes erdős részekig, minden megtalálunk. "A Test Drive Unlimited technológiával építettük be a területet." - magyarázza David - az összes úton vezethetsz autót. Ez azt jelenti, hogy kocsival be lehet száguldozni a játékterületet!

    Epizódok:
    A Valve által alkalmazott epizód rendszerben adják ki a játékot, csak feltekerik a hangulatot. "Extrém emlékezetes részeket tervezünk, mindig más mellékszereplőkkel, 40-60 perc alatt tetőző izgalommal, amelyről sokáig dumálhatsz a barátoddal, mialatt körömrágva várjátok a második epizódot."

    info: Hardwired