-
Kindred Blades #2957 -Az autós részek kezelése szar. Nem mutatok jobbat, mert most hirtelen survival horror nem jut eszembe, ami ilyennel volt tömködve, de miért is kéne jobbat mutatnom? A tényen az sem változtatna. Sőt, ha rosszabbat keresnék, az sem. Abban viszont igazad van, hogy nem ez a játék fő profilja.
Grafika. Szebbet mutassak? Ott van például a Mass Effect vagy az Assasin's Cred. Vagy akár, hogy egy régebbit említsek: Dreamfall (The Longest Joruney 2). Ez utóbbi nem egy mai játék, kevesebb is rajta az effekt, mégis jobban összeáll. Nincs tele grafikai glitch-ekkel, a modellek nem akadnak egymásba. Itt is elég lett volna egy kevésbé részletes grafika, rendesen megcsinálva, vagy csinálják ilyenre, amilyen most, de akkor rendesen. Mondjuk a grafika legyen a legkisebb baja, ez inkább megmosolyogtató.
Irányítás. A számtalan lehetőség inkább azt indokolná, hogy ha különösen komplex lenne. Nem ez a baj vele. Hanem, hogy nem működik rendesen. Egy egyszerű iránybillentyű lenyomásánál a karakter vagy elindul, amerre szeretnénk, vagy nem. Vagy belesétál egy szekrénybe, és benne is ragad. Mert szarul van megírva. Nem az egész, csak bizonyos részei.-
Ezek hibák. Méghozzá olyanok, amik plusz két hónap munkával és egy kis odafigyeléssel kiküszöbölhetőek lettek volna.
Vannak benne egész mókás kombinációs lehetőségek, de azért nem nevezném egy kifejezetten erős agymunkát, gondolkodást igényelő játéknak.
Viszont félreértés ne essék, nem azért piszkáljuk (én legalábbis) a játékot, mert utáljuk. Fenét, épp azért emlegetjük ilyen keserűen ezeket a hibákat, mert ebből teljesen simán lehetett volna az év horrora, de nem lesz, mert elvérzik a hibákon. Így max a survival/action kategóriát viszi el. Csak egy kis odafigyelés még hiányzott. Remek ötletek vannak benne, és pont ott vérzik el, ahol az ilyen ambíciózus játékok el szoktak vérezni (általában): a részleteken, apróságokon. És nagyon nagy kár érte.