Avagy a PhysX PPU vs. Havok Engine
-
#211
Majd meglátjuk, de inkább a fejlesztőket kéne meggyőzni, mert ha az UT2K7-ből kimarad a Havok FX, de az Ageia nem ... nem beszélve az UE3.0 motoros játékokról.
Sweneey szövegéből nekem az jött le, hogy tetszik neki a Havok FX megoldása is...
Bár megmondom őszintén, ha valódi fitika helyett, csak a füstpamacsok és szikrák számát növelik, meg olyan vicces ÉS sz*r rongybaba fizika lesz bennük, mint a Havokkal, akkor nagyon csalódott leszek.
Megint csak Sweneey-re utalnék - neten csak robbanások, folyadékfelszín, füst, repeszek, stb. látványelemek lesznek. Ahhoz LAN kell, hogy mindenki számára ugyanúgy jelenjen meg a rongybaba vagy a tárgyak viselkedése. Bár szerintem már 1-2 Mbit elég lehet a szerver felé, dehát a szávszélességigény-növekedés aligha tenne jót a piacnak, így senki sem meri bevállalni, hogy kijöjjön egy ilyen szöveggel:
req.: Fizikai gyorsítókártya és legalább 1 MBites netkapcsolat.
Szerintem.