Avagy a PhysX PPU vs. Havok Engine
  • mrzed001
    #142
    Végülis egyetértünk, meg a procigyártók is, hogy GHz-ben már nem sokat lehet turbózni a jelenlegi procikon, szóval megtorpanás következik (azaz már van is)
    Ahhoz hogy újabb procikat tudjanak eladni új fejlesztések kellenek, ezek pedig a többmag irányába mennek.

    Az, hogy nem tudnak a fejlesztők többmagra fejleszteni? Tovább tart?
    Persze, de ahogy a grafikára is kijött egy DirectX, illetve a PS2-re többmagot kezelni tudó fejlesztői környezet ugyanúgy a többmagra is egy api-val kellene segíteni a fejlesztőknek, és máris elszaporodnának a többmagot megkövetelő játékok.
    Pölö most Delphi-ben próbálgatom (SetThreadIdealProcessor) de iszonyat szenvedés, nincs rendesen támogatva op-rendszer oldaláról, meg olyan furi az egész (pedig semmivel sem bonyolultabb így feljeszteni, mint multiThread-esen, csak így már multiprocesszor-multithread-esen kell gondolkodni)