Avagy a PhysX PPU vs. Havok Engine
  • [NST]Cifu
    #137
    A PC nem játékgép, nagyon sokan sokmindenre használják. A különféle utasítás-bővítményeket még elintézték a multimédiával, de a többprocis rendszerekre az emberek többségének jelenleg nincs szüksége. Kihasználják a grafikusok, a videóeditálással, szerkesztéssel foglalkozó emberkék, de ennyi.

    Amit te leírsz, az pont az, hogy a PC-t játékgéppé alakítaná. Ez viszont a konzolok "bája", annak minden előnyével (egységes platform) és hátrányával (a sok célproc miatt nehézkes programozás).

    A CPU fejlesztések biztos, hogy PC terén nem ebbe az irányba fognak elmenni. Jelenleg az az út, hogy több mag a prociban, és a több magot kell(ene) kihasználniuk a programozóknak. Csakhát ez nem olyan egyszerű dolog, és ugye ráadásul az emberek elsöprő többségének még egymagos procija van, tehát nem fogja látni az ebből fakadó előnyöket sem. Viszont ez a jövő, csak idő kell, hogy áthangolódjon rá a fejlesztés...