The Settlers II - Next Generation
  • Feherek
    #1585
    Az új verzióban még nem volt alkalmam kipróbálni, de a régiben úgy ment a dolog, hogy a hajók valamilyen kényszerre reagáltak. Katonák mozgolódását a csúszkával lehetett előidézni, de pl nyersanyag elhordás a szigetről vagy egy komplett nyomtalan és veszteségmentes költözés némiképp bonyolultabb és hosszadalmasabb művelet. Viszont ez az evakuálás jó dolog, ha a sziget épületei ki vannak ürítve, és az anyakontinensre kéne a felesleget vinni, akkor elvileg elég feltolnod a csúszkát, és a hajónak át kell vinnie őket a szigetről. Aztán ha innen ki kell vinni őket egy határ menti raktárba, akkor a többiben bevitel szünetel, és visszaveszed a csúszkát, vagy evakuálás, és már indulnak is a határra. Ha valamiért a kikötő az erősebb, azaz az első szigeten felhúzott hadi épület után folyton oda akarnak bemenni a katonák, akkor azt ideiglenesen ki kell kötni sajnos.

    Valóban nem jó ötlet a nehézipart a szigetekre tenni, sőt a tábornokgyártást is jobb egy teljesen elszigetelt, de rugalmas, raktárakkal, változtatható kapcsolásokkal megoldott rendszerrel nyomatni.

    A nyersanyag kihordási kényszerhez, pl arany elhordás, az kell, hogy egy nem lestoppolt, meg nem oldott aranyellátású érmekészítő legyen rákapcsolva a kikötőre, ideiglenesen, és a hajónak azonnal indulnia kell. Persze ehhez a kikötővel azonos rendszerben lévő aranyraktárat le kell választani.