• Petko
    #719
    egy vélemény: Én pl. kurvára nem vagyok elégedett az engine teljesítményével. Nekem 7600gs, 3,2 p4, 1gig ram mal megy szépen, de a rohadt hulladék geci (bocs a szóhasználatért) akkor akad be amikor rázoomolok és lövök valamire. Hát hogy a jó kibaszott k**va annyát annak a programozónak aki nem tud egy enginet normálisan leprogramozni (egyébként is ez gyakorlatilag megint egy sima Xbox port amit pcre csak ráerőszakoltak). Ez egy beltéri, illetve szűk kültéri terepes játék, illene még egy középszintű gépen is gyönyörüen futnia reccenésmenetesen 2006-ban. Csak hogy pl.-nak hozzam az Armed Assaultot, lehet akad a fáktól (mert nem vettek bele Speedtreet), de azért ott több négyzetkilóméternyi terepet látsz be és elfogadom ha egy középszintű kártyával csúcs beállításokkal nem megy full speeden, - de ez?
    De az is könnyen lehet hogy a nagy portolásba valamit nagyon elcsesztek, és a 7 es és 8 as (mert ahogy olvastam a 8800 asoknak is akadt) sorozat kártyái valami bug folytán jóval alulteljesítenek.

    Másik nagyon személyes vélemény: Hát hogy szép a grafika, - én nekem teljesen mást jelent a szép... agyon van baszva a motion blur, HDR effektekkel (ha kikapcsolom akkor is elmosodík marhára) és a rohadt csillogástól meg elmosodástól lófaszt se látok. Nekem ez nemhogy szép de kurvára ocsmány és idegeítő is (senkit se akarok megsérteni ezzel hogyha neki tetszik), olyan mint valami avant-garde fotóművész képsorozatai. Lehet hogy egymagukban állóképként tényleg elgondolkodtatóak és szépek, de egy taktikai lövöldözös játékban engem csak kurvára zavar hogy nem látom át a terepet, meg a célpontokat normálisan a mosódás és csillogás miatt, amikor egyébként is egy 19 inch átmérőjű négyzeten kell a világot belátnom egy olyan katona szemében aki valójában 200 fok horizontális és vertikális perifériás látószöggel rendelkezne.