sonicXX#4
Ez közel sem ennyire egyszerű, mint ahogy ezt Te most látod. És a Yahoo élő példája lesz annak, hogyan rontsa le nemzetközileg egy cég a nagy nehezen felépített márkája nevét. Ha majd a net-en az aktivisták ráizgulnak a témára és lépten nyomon abba fogunk ütközni, hogy a Yahoo kommunista, akkor Te sem ennyire egyszerűen fogod ezt nézni.
Nagy hiba volt egy ilyen cég részéről, hogy a rövidtávú profitért beáldozta a márkájának a színvonalát, a nevét. A Yahoo kurvát csinált magából és most széttett lábakkal hever a kínai kommunista rezsim ágyán, aki a jelek szerint azóta már többször meg is hágta ahogy azt kell.
Természetesen most lehet olyan demagóg dolgokat mondani erre, mint hogy "az üzlet kurvulás" és stb, csak azért vedd figyelembe, hogy ez egy tévhit. A nemzetközi piacon, de még kisebb piacokon is nagyon komoly üzleti tényezőnek számít a színvonal, egy márka értéke, és a Yahoo ezt eljátszotta, visszamosakodni pedig évekbe fog tellni.