Jó dolog a FIOS csak az elérhetősége igen csak korlátozott, mivel csak ott érhető el ahol ki van építve a hozzá szükséges infrastruktúra, azaz az üvegszálat kihozták egész az előfizető otthonáig. Úgy 150 ezer háztartásba van jelenleg ilyen netje az államokban, ami igen csekély része a 30 millió fölötti broadband ügyfélkorben.
Egyébként a technológiát aminek a neve FTTP(fiber to the premise) ügyegszál az épületig, pont a szűkös és igencsak pozícionált elérhetősége miatt(először a sűrűn lakott, jó vásárlóerőt képviselő területeken jelennek meg) FTTR-nek azaz fiber to the ritch-nek(üvegszál a gazdagoknak) csúfolják.
A FIOS project miatt a cég befektetői és részvényesei igen csak idegesek, a hitelminősítők is lefokozták a Verizont és a rényvényük sem áll túl rózsásan. Az elmúlt 2 évben elköltöttek 3.5 milliárd dollárt az üvegszálas projectjükre és ezért szereztek 150 ezer FIOS előfizető. Ami üzletileg nem túl rózsás eredmény, a havi 50-100 dollárból ami netből-tv-ből bejön össze ez igen lassú megtérülést jelez hisz majd $20,000/user volt a beruházási érték. Persze ha nő az előfizetők aránya akkor ez javulni fog a cég vezetői is ebben bíznak, és a Verizon hosszútávú terveiben több mint 20 milliárd dollárt akarnak elkölteni az üvegszálas infrastruktúra kialakítására, amitől persze a részvénysek igencsak a falra másznak.