Mi is ez, hogyan kell használni?
-
#1177
Sziasztok
Vásároltam PayPay-al egy nagy cégtől
Teljesen bizonyíthatóan hamis terméket küldtek és összenyomódott a dobozban, írtam nekik, hogy ez nem fair.
A cég E-mail Support System-jén nem voltak hajlandóak rendezni a helyzetet.
Írtam a PayPal-nak Dispute-t
Probléma kezelés PayPal-on,
Ezek szerint jártam el.
Nekem volt igazam és mégse kár térítettek pedig csak az összeg egy részét szerettem volna visszakapni.
Szóval ennyit a híres PayPal Buyer Protection-ról, nagy nulla az egész, semmit se ér.
A PayPal se biztonságos.
Dear xxxx
You have chosen to escalate your dispute to a PayPal claim. By ending
communication with the seller, you are asking PayPal to investigate the
case and decide the outcome. As part of our investigation, PayPal reviewed
any communication you may have had in the Resolution Center.
Our investigation into your claim is complete. As stated in our User
Agreement, the claims process only applies to the shipment of goods. It
does not apply to complaints about the attributes or quality of goods
received. Therefore, we are unable to reverse this transaction or issue a
refund.
Tapasztalat: negatív
Premier Account-os vagyok és keményen fizetek is dollárra, fontra átváltáskor