Inquisitor#44
Azért egyezzünk meg abban, hogy a jövő játékai, meg most is elég sok, a Shader teljesítményre van kihegyezve. Na már most az X1900 széria shader teljesítménye papíron majdnem 3x akkora, mint az X1800-as szériának. Ha azt okosan elosztod kettővel, még akkor is igen erősen esélyes, hogy az új játékok esetén az eősebb GTX-re is ráver egy kicsit. Persze ez is illúzió, mert jön a 7900, de lassúnak vagy minimális előrelépésnek nem mondanám.
Azért a HDR ha arra használják amire való, igencsak megdobbja alátványt és élethűséget. Nem összekeverendő a Bloom effektel és egyébb vizuális hányingerrel. Elég szép volumetrikus fényszerűséget lehet vele csinálni, meg élethű ellenfény/sötétség hatásokat.
(Persze van akit ez idegesít, pláne egy FPS-ben, de ők is maximum gammával tolják a játékot, lebutított effektekkel, meg 1x1-es textúrával a'la Quake 1 huszárok.)