Star Trek: Legacy
-
Borg #202 Néhány kihámozott info a grafikához:
1. Az alap modellek 5000 poly körül vannak, a legtöbb a DS9 10000-rel. Azt irja kénytelenek voltak ennyire lemenni, hogy nagyobb csatákban is játszható fps legyen.
2. Lehetőség van (és használnak is) diffuse, illumination, specular, és bump mapokra is.
3. A modellek felépítése, és hardpointozása az armadaII továbbfejlesztett rendszerére épül, szal a modding is úgy történhet.
-> Magyarán az engine tudja amit kell ahhoz, hogy jó grafika is legyen. Kérdés hogy ténylegesen hol van az a határ, ameddig a grafikával el lehet menni, és egy sok hajós csatában is még élvezhető az fps egy átlagos géppel.
A BC is ezen a ponton hasalt el egy idő után. Miután 8-10 high poly hajó cikázott egymás körül, még a kép is szétesett, meg kifagyott meg minden, annyira túlterhelte az enginet...