
FAQ | Magyar fejlesztések | AVSIM | SimFlight | FSPlanet | SurClaro | FSInsiderAerosoft | SimMarket | FSDreamTeam
FlyTampa | Flight1 | Carenado
-
#345
Na akkor gondoljunk végig egy-két dolgot mielőtt ilyen következtetést vonunk le :) először is nem sokan tudhatják, de ez a demo a beta1-ből lett összefabrikálva, jelenleg beta2 fázisban van a dolog. A szaggatás, bugok, stb tejlesen természetes még. A grafikával szintén vannak gondok, de rengeteg új effekt (árnyék-hatás, fény, felhő, víz, stb) található meg már a mostani verzióban is. Na akkor a beállításokról. Nem tudom ki figyelte meg az FS2004-ben a legjobb felbontású mesh-ek 76 méteresek, az FSX-ben ez 1 MÉTER! A 2004 textúrafelbontás legjobb esetben 1-2 méter / pixel, az FSX-ben 7 CENTIMÉTER! Természetes, hogy a default táj meg sem közelíti ezeket a részletes beállításokat, de amikor megjelennek majd az első photoreal scenery-k év vége felé azt hiszem egy páran le fognak esni a székről márha van atomerőművük :) Ez a szim úgy néz ki tényleg el fog futni gyengébb gépeken is.. majd... kérdés hogy milyen áron. Valószínüleg úgy, hogy egy homályos épületek és fák nélküli lekerekített, elnagyolt kietlen tájat fogunk látni. A szép grafikához, ami megközelíti és majd jóval túlszárnyalja a 2004-et, új gép kell :D De gondoljatok bele, ez minden új FS esetében így volt. Eleinte még én is reménykedtem, hogy majd optimizálnak, de ez a szim nem erről szól. Amikor megjelenik, csak a csúcskategóriás drága gépek képesek szép látvány mellett életet lehelni bele. Ez eddig is így volt és valószínűleg így is lesz. Ez ellen nem igen lehet mit tenni, többen megpróbálták pl X-plane nevében, több kevesebb sikerrel. Ez szimulátor, nem egy egyszerű öldöklős játék. Gyakorlatilag kivitelezhetetlen a jóval alacsonabb gépigény, ha látványt is szeretnénk. Más.
A multiplayer touchdown, contrail effektek, stb nagy valószínűséggel meg lesznek valósítva, mert az MS most nagy hangsúlyt fektet a multiplayer játékmódra. Aztán majd meglátjuk mi lesz belőle.. A kompatibilitás az egyszerűbb repcsik és scenery-k esetében működni fog a véglegesben, sokszor a komplexebb kiegészítők esetében is. Ahol nem fog és fizetős, ahhoz vagy kiadnak majd patch-et, vagy újrakészítik.