
FAQ | Magyar fejlesztések | AVSIM | SimFlight | FSPlanet | SurClaro | FSInsiderAerosoft | SimMarket | FSDreamTeam
FlyTampa | Flight1 | Carenado
-
#32547
hát azért kicsit összevissza még ha fontos és igaz dolgokat is hoz fel, de keveri a kisgepes hobby pilotakat es a képzésuket a nagygépes bizniszel, aztan az egyikből von le kovetkeztetést a másikra.
De van benne sok igazság, kevés gyakorlat, kevés óraszám, fapadosoknál nagy a pilota kereslet ezért ott egyre jobban fiatalodik , bár pl a Ryanairnek elég jók a 30 éves statisztikái. A kisgépes helyzet, az sajnos elég elszomoritó, de olyan, mint minden más itthon. Van tákolás, de van szaktudás is, van mutyi, szem eltakarás, papirozás, de persze ezek mellett sok a + példa is. Kevés a növendék, akinek meg van rá pénze, nem biztos hogy tehetsége is van, glass cockpit, ipad...stb, mind szuper és segít, de ha az alapok nem mennek és nincs ALÁZAT akkor még a legvagányabb murepulok is leesnek.......
Én a legjobban az alázatot hiányolom.De csak magamból tudok kiindulni Én Sose repültem útvonalat repterv leadása nélkül, NOTAM, és METAROK nélkul se.Transzponder mindig. Ha nem repulok 30 napig akkor csak is ellenorzo repules utan megyek! Nem csak egyedül repulok ezert plane, nincs hecc, vicc, és a gepnek és a helyzetnek nem megfelelo manover. Tudom a határaimat, nem feszegetem. Fejben minden repulesemet vissza elemzem és a technikanak hála már minden adat a rendelkezesemre all. Szuper oktatoim voltak,/ vannak. De láttam mindezek ellenkezojet is nem egyszer.
Ami a nagyvasakat illeti oda csak egy szuk rálátásom volt/van vannak bizonyos problémák és nyomás de ott legalább is minden a kereteken belul van.
Utoljára szerkesztette: Hypo, 2016.09.20. 19:51:08