• CptSAB
    #32510
    FSX alatt tökéletesen működik az AI Traffic. Meglepetésemre, Tibi olyan repülőterekre is állított be forgalmat, ahol mondjuk az adott típus nem volt jogosult leszállni. (Taszár) :D De ez nem gond, legalább a szimulátorban leszáll oda valami, ha már a valóságban egy rakás gaztenger, meg szétrabolt, lepusztult siralomház. Sajnos az FSX-ben eredetileg megtalálható repülőterek jó néhány problémát okoznak, ami minden FS újratelepítést követően másképpen jelentkezik. A régi nagy négyzeteket (FS9) én nem raknám fel X alá. A 9 alá készített sceneryk még nem sablonos színezéssel készültek, és bizony a gyenge felbontás miatt X alatt furán mutatnak. FS9-ben max. 600 fa és 300 épület kerülhetett egy LOD9 cellára. Végeztem X alatt teszteket 8 méter/pixeles globális textúrákkal, de ronda mint a bűn, és furcsán megfakult az eredeti alap. Az összes új repülőtér alap, mindössze pár négyzetkilométer területet fog le. A szinezetet az Orbx Globalhoz igazítom / igazítottam, így a földrészlet határok illetve zajvédő erdősávok mentén lettek megvágva.
    Utoljára szerkesztette: CptSAB, 2016.09.14. 22:28:15