• berczy #32358
    Jaja, eléggé jó a cucc. :) Megvettem, ilyeneket mindenképp, mert igyekszem támogatni, ösztönözni ilyen keleti típusok igényes fejlesztését, mert így is baromi kevés van belőle. (remélem többen is így vannak, mert egyedül kevesen vagyok. :D ) Hátha ezzel kicsit több kedvet kapnak jobbakat fejleszteni. Jak-ok, Zlinek, PZL-ek, etc...
    Bár, mint mindig, hiányolom az apró kis extrákat. :) (Oké, nem egy 50 dolcsis A2A cucc...) Viszont egy dolog kicsit zavar: nem lehet embert tenni az első ülésre. Esetleg említsd meg neki, ha kommunikáltok, és nyitott egy kis foltozásra. Valamint nem lelem, hogy hol lehet csekkolni az üzemanyagszintet.
    A CHT-val az a baj, hogy folyton 100 fok körül a pirosban van? Mert azt én i s észrevettem. Ill. még a magnetos switch-et eléggé hülyén lehet 1-2-n tesztelni, mert lutri, hogy eltalálod-e finom mozgással. Ideálisabb lenne, ha jobb-bal gombbal lehetne kapcsolni.
    Meg még egy kérdés: Ebben nincsen kabin pilács? Tudom oda van írva, hogy Day VFR only, de akkor is. :D

    Egyébként baromi kellemes gépecske, tetszik, hogy alacsony fordulaton remeg a cucc, eléggé élethű. :)