
FAQ | Magyar fejlesztések | AVSIM | SimFlight | FSPlanet | SurClaro | FSInsiderAerosoft | SimMarket | FSDreamTeam
FlyTampa | Flight1 | Carenado
-
decode7 #31729 Sziasztok! Régóta foglakozóm az FSX-el és 3d grafikával. Nem vagyok nagy kommentelő csak olvasgatom a fórumot, de most érdekelne a téma hogy készíthetnék én is gépet. Több éve dolgozom amúgy játékfejlesztésbe profi texturázó és 3d modellező vagyok. Az érdekelne hogy van e valami dokumentáció arról mi a file rendszer hieraria, elnevezések, texturák, shaderek, uv pack, LOD-ozás, hány LOD szint van mennyi a poligon szám a és modell improról kérdeznék valakit? A modell nem lenne nagy gond :) de a programozás már más tészta nyilván nem egy PMDG bonyolultságot kívánnék de egy kissebb gép mint PL a Zlin (amihez persze gratulálok ha olvas a készítője) hogy is készült a programozás? Alap műszerek animációk kapcsolok stb.... Sok az ingyenes gagyi repülő csak lehet jobbat is csinálni ill. van valami forrás ezek elkészítéséhez
Szóval néhány link vagy pdf valami leírás talán segítene, elörre is köszi
Ha időm engedi talán egy két jó gépel bővíthetném a gépparkot akár kívánság típussal is...
Esetleg akik a Zlint készítették bövebb infót megköszönnék aztán majd látom mit lehet ezzel kezdeni
Köszi