
FAQ | Magyar fejlesztések | AVSIM | SimFlight | FSPlanet | SurClaro | FSInsiderAerosoft | SimMarket | FSDreamTeam
FlyTampa | Flight1 | Carenado
-
#30858
Köszi! Nem azt használtam végül, mert .NET 4.5.1 kell hozzá és nekem csak 4.5 van. Nem akartam frissíteni, mert fostam, hogy mit fog elkurrantani. Bár ha valakinek van vele tapasztnyalata, hogy nem tesz tönkre semmit, akkor lehet ránézek.
De megterveztem az utat. SkyVectorral csináltam, majd beszenvedtem FSX-be is. Ilyesmi úton megyek: (az összes állomás igénye nélkül)
LHBP-ről indulva dél felé, Belgrád, Thessaloniki, Athén, Kréta, onnan keletre fordulva, Kastelorizo, Larnaca, Tela-Aviv, valami szaudi reptér, majd Bagdad, Teherán, Delhi, Nepál néhány reptere, Kathmandu, Bangladesh, majd Vietnám, Kuala Lumpur, Indonézia, Jakarta, majd egy huszáros vágással Ausztrália, Darwin, ott a part mentén, Hamilton szigeten át dél felé, majd Sydney előtt Új Zéland felé veszem az irányt, két szigeten át, az egyik Norfolk, innen érkezünk Auckland-be, ChistmasChurch, majd legdélebbre Invercargill-ben teszem le "végleg" a Comanche-t, mert onnan már egy 1900 nm-es táv következik a McMurdo bázisra. Mondjuk azt még nem tudom mivel fogom teljesíteni, mert sítalpas gép kéne, és sajna útközben semmi tankolási lehetőség nincsen. Twin Otter tud reppenni annyit?
Na mindegy is ez még, igen sok időm lesz még ezen gondolkodni, ugyanis 14 400 nm-es távot sikerült tervezni. :) Olyan 150-500 nm közötti szakaszokat sikerült összehozni, bár hál' Istennek az A2A gépek jól menthetőek, ugyan úgy lesznek visszatöltés után. Fontos volt még, hogy az útbaeső repterek 90%-ának legyen custom scenery-je, mégse a default X-es reptéren kelljel nyomulni. :D
Néztem Afrika felé is az irányt, arrafelé kb. fél táv lenne, de errefelé indulok és szerintem Afrikán keresztül jövök majd haza, meg Afrikában nincsen annyi hely, amit szívesen felkeresnék, meg némiképp szándékolt volt a közel-keleti, indokínai átrepülés is. Útközben még változhatnak a közbenső állomáshelyek, ezt majd alkalma válogatja.
Kíváncsi vagyok ekkora távon hogyan viselkedik a Comanche. Görögországban repültem be, belevertem 32 órát és nagyon tetszik, ezért is választottam ezt az útra, meg mert tip tankkal igen nagy távokat lehet reppenni viszonylag emberi tempóban.
Lehet rápillantok erre a plan-G-re, hátha ad annyival többet, hogy érdemes lenne újratervezni az útvonalat. :) A POI-kra hogyan tudok szerencsésen szert tenni? :D
Utoljára szerkesztette: berczy, 2015.07.06. 11:08:52