• polluxware
    #30233
    Köbö egy hete hajtom már ezt a Steve féle Dx10 fixert, és eddig nem ütköztem semmi radikális "show stopper" dologba...

    az egyetlen 'igazán' kiemelkedő fícsör talán a víz valamint a látóhatár és horizont szmúútosabb "ködbe tünőődése"

    A terhelést illetően azt mondanám, hogy kiegyenlítődik az ahogy mindent a GPU-hoz vág, és amennyivel több szusszanásnyi időt kap a CPU...

    4x antialiasing-el + 4x sparse grid multi samplinggel használom (4x sparse grid a dúrva shürü felhőzetnél keményen be tud harapni azért)

    Számomra amiért továbbra maradok ennél a modnál, hogy ablakban futtatva ezen beállítással nagyon szép az élsimítás... olyan mintha az ember egy youtube videót nézne egy kisebb natív felbontású moncsin, és mégse homályos.. főleg a Gauk miatt fontos