• Clidey
    #29694
    Hát igen. A probléma az hogy ezek még a régmúlt rendszer termékei, leginkább csak annak a kornak a gyermekei érzik át e repülő fílingjét.
    Ebből kifolyólag az üzemeltetése nem a mai pénztárcához lett igazítva, hanem ahhoz amikor még minden központilag lett intézve. E szellem még a mai napig él a Csehekben - legalábbis ami a bulletineket és az árakat illeti. Meglehetősen vastagon szokik fogni a ceruzájuk mikor kiállítják a számlát, tele a repcsi naptári idős alkatrésszel, sok bulletint csak a gyár végezhet el...szóval sok a buktató, így mára tényleg csak a fanatikusok tartanak Zlint. Mármint a hosszúorrút. A nyugati keszna pájpör teknikák és az új Lycominges Zlinek üzemeltetése természetesen már sokkal egyszerűbb és olcsóbb csak azt meg magyar ember nem fizeti meg. Mármint a Lycomingos Zlint. Van is egyetlen darab belőle az egész országban...lévén viszonylag új típus, fiatalok még a használt példányok is, ezért az áruk is magasabb mint a huszon-harminc éves hosszúorrúké.