
FAQ | Magyar fejlesztések | AVSIM | SimFlight | FSPlanet | SurClaro | FSInsiderAerosoft | SimMarket | FSDreamTeam
FlyTampa | Flight1 | Carenado
-
#29418
Először is: ha hozzányúlsz a Zlin textúráihoz kezed lábad eltöröm és még a mentőben is ütlek! 


Másodszor: osztom István véleményét, ha némi fps-növekedést tapasztaltál, az tuti nem a textúrák lebutításának volt köszönhető. Lehet akkor épp kevesebb AI járt abba a körzetben mondjuk.... :)
Amúgy ez a textúra-felbontás erőteljesen szubjektív dolog. Mondom a legkézenfekvőbbeket: megveszel egy sceneryt, egyből körbejárod tüzetesebben gondolom, és ha meglátsz egy kukát amin homályos a textúra egyből elkezdesz azon puffogni hogy ennyi pénzt kiadsz érte és ezek a genyák még egy kukát sem voltak képesek normálisan betextúrázni! Vagy: amit Te esetleg soha nem nézel meg egy sceneryn lehet más meg naponta akarja/szeretné nézegetni mert épp úgy repülőzik - teszem azt imád helizni és 1 méteren suhanni a táj fölött és ő bizony rendszeresen szembesül pl. egy jól vagy épp rosszul betextúrázott szalmabálával a mezőn.
A mipmapnak pedig pont az a lényege hogy amikor egy ojjektum kurva messze van tőled (pár pixel nagyságú csak) akkor ne a fullos 4096x4096-os textúrát tegye rá ezzel lefoglalva egy szükségesnél nagyobb méretű területet a videomemóriából, hanem a textúra x-edik számú mipmapját ami adott esetben csak mondjuk 64x64 pixel méretű már csak.
Magyarán pont az volna a baj ha egy textúrának nem volna mipmapja és a full felbontású textúrát mindig csak közelről látod mikor az ojjektum elér egy bizonyos pixelnagyságot.