• polluxware
    #29413
    textúra optimalizációs történettel kapcsolatban jut eszembe... CSak úgy érdeklődésből, belekukkantottam az LHsim-es textúra mappákba, és ahogy szisztyémátikusabban elkezdtem végigböngészni, egy csöppet meglepődtem... A verdikt: "vizuális overkill" ez kábé olyan mint tier5-ben a pzsfl 5ön a Flak 88as penje.. kukákon, és messziről soh kinem vehető objektumokon, 1024es mapmippös textúrák tömkelege..

    fogtam az PS-t, majd szépen lereduktoltam javarészüket felére, és köbö ezzel a lendülettel kaptam egy nagyon kellemes fps-t produkáló scenery csomagot;)

    minden elismerésem a részletgazdag textúrákért, de ha az ember nem egy 2100x 1890es tft-n futtatja a dolgot, akkor az életben nem fogja látni a reptér másik sarkában levő kukafedő fotórealisztikus textúráját érdemben élvezni...

    Zlin, meg az An-2 textúrákat viszont nem mertem croppolni... kitudja mit kapnák érte