Megváltoztak a közgáz elméletek. Régebben azt mondták, hogy az emberek adott pénzből a legjobb minőséget akarják. Ugyan sem a vásárló sem a gyártó nem tudta pontosan, hogy az adott terméknél mi is az a legjobb minősg, de ez volt az elv és a cégek nem próbálkoztak a vevő megrövidítésével. Ha csak a konkurenciát tudták vele bosszantani, mert a vevő nem érzékelt belőle semmit, akkor is beleraktak olyan dolgokat a cuccosokba, amitől az jobb volt.
Aztán kb amikor Nashnek kiosztották a Nóbeldíjat, akkor mindenki rájött, hogy a vevőnek halványlila segédfogalma sincs egy termékről. Hanem azt veszi amivel talán a legkevésbé jár rosszul.
"Szal nem is a minőség számít, meg a vevő is becsapható? Hát akkor nosza rajta!"
Ez van ma! Még szinte ők tesznek szívességet, főleg az ilyen monopolgecik esetén, hogy engedik, hogy megvásárold a legújabb csilivili (belül made in china) termékeiket.