• Kotomicuki
    #1326
    Javítás - ehh, és megint csak ehh:

    Sniper-modul kell az antianyagpuskához: 1,6s helyett, 1,2s, azaz a "sima" célzott lövéshez szükséges lesz a "precíz lövés" időigénye is, egy "25-szintes" kiképzést kapott emberünknél, a legjobb kiegészítőkkel felszerelt fegyverrel!
    A Marine-modul meg a gatling-kezelésen és a kapáslövésekkel operálókon segít, valamint ad még kitérés- és sebzéselnyelési-bónuszt is - 'major gunman' képzés meglétét igénylő kiegészítő.
    Az antianyagpuskánál életbevágóan fontos a DPS, vagyis a lő-sebességének a növelése, így nála mindenképp a mesterlövész-kiegészítő a nyerő választás (major sniper képzés + felszerelt lőelemképzős-scope és precíz lövés (230 helyett 368-t sebez a fegyver így - a jobbik gyorsítóval a csővégen - , erre jönnek rá a kritikus sebzésbónuszok...) használata esetében!!!), mert csak ezáltal mutathatja meg minden "szépségét" a távharcnak: az addigi visítva és szitkozódva való menekülést felváltja az ipari méretű szörny-hentelés. Na, az eddig való eljutásról és az eközbeni túlélésről szól ez a játék... :D
    A 3 páncélkiegészítő felrakásának a sorrendje: alulra a stabilizátor, majd középre a modul és a legvégén, felülre a pajzs (szörnyikék ellen; ha másra megyünk, akkor ide az elektromágneses képalkotó és egyéb pofás dolgok kerülhetnek - a célzásrásegítők a 20.+ szintű embereinknél már alig-alig hatnak, így náluk felejtősek, azok csak az "újoncoknak" kellenek).

    Ruhából/páncélból - és ezekhez kiegészítőkből - , fegyverből maximum 7 db kell, mert egyszerre legfeljebb ennyi emberünk lehet a csatamezőn, az ezen felüli mennyiség már a gyártási idő pazarlása.