Aki integet, az búcsúzkodik. Aki fut, az sportol. Az utas az, aki vár a megállóban.
  • BenceYCE
    #135
    A 8-as ponthoz is fűznék valamit hiszen általános gont a garázsmenet táblák megléte. Fok-gyem-es buszoknál ez ugye nem jelent problémát. De érdekes dolog megfigyelni, hogy amikor a buszvezetőnek megadott időre "kell" beérnie a garázsba akkor tuti, hogy kifogy az utjába eső megállók mindegyikében egy-egy olyan utast aki meg se nézi, hogy mire száll fel. Ha azon a vonalon lovaskocsival hordanák az utasokat akkor mindegyik lovaskocsira felszállna. Természetesen előfordul, hogy már az első kanyarnál rájön az illető, hogy elcseszett valamit és megy előre kunyerálni, hogy engedjék le. Pedig mindenki tudja, hogy nem tehetik meg a vezetők. Azért van a megállókhoz kötve a fel-és leszállás mert azok a bkv tulajdonai(javarészt). Innentől kezdve minél öregebb az eltévedt illető annál kevésbé akarja a buszvezető leengedni hiszen öregeknél magasabb a rizikó, hogy elesik vagy bármi leszállás közben. Míg egy iskolásnak eszébe nem jutna feljelenteni hasonló esetben a "jótevőt" addig idősebbeknél volt már rá példa. Sőt kolegák közt is tudok egy esetről. Láthatjuk reggelente ahogy sok buszvezető a garázs közelében leteszi a kolegáit megállón kívül. Ez ellen is van nálunk jó javaslat. Hiába jelentenek fel minket érte egy egyszerű mondattal kivédhetjük azt: Elmozdult a külső tükör és kiszálltam beállítani. Mindenki tudja, hogy kamu az egész de mivel nem vagyok köteles minden tükörállításról tanút szerezni ezért bármikor eljátszhatom mivel nem közlekedhetek tovább elállítódott tükrökkel.