Aki integet, az búcsúzkodik. Aki fut, az sportol. Az utas az, aki vár a megállóban.
  • BenceYCE
    #134
    az 5-ös ponta is igaz az előző hozzászólásom. A hatos pontnál ismét csak azt tudom, hongsúlyozni hogy ha nem muszály ne fussunk a busz után (én se szoktam) mivel a megálló felé szaladó ember nem számít utasnak. Ezt a szabályt lehet nehéz megérteni de kicsit átgondolva a dolgot elég nehéz lenne szabályozni, hogy mi az a távolság ahol még utasnak számít a szaladó ember és mi nem az. Bár a szabályba loptak némi utalást arra, hogy a buszmegálló területe a farkasfog szerű felfestés területe. Ezt jogosítvánnyal rendelkezők tudják, hogy a megálló előtt 15 méter a megálló után pedig 5 méter. De ezt elég nehéz elvárni a kolegától, hogy lássa a tükrökből. Ezért védekezhetnek nyugodtan úgy esetleges számonkérésnél, hogy ha a megállóban volt akkor utas. Ha ott volt akkor vol ideje felszállni. Ha elfogytak az emberek akkor cseg és csuk. Cseng-nél már tilos felszállni. Innentől kezdve igazából tehet egy szivességet az utas (jelölt). A gyakorlat azt mutatja, hogy ha megvártak az azért volt mert volt bőven ideje a buszvezetőnek a végállomásra érésig. Lássuk be Ő is ember, szükségletei vannak. Ha tud leér időben. Én meg azt mondom senki nem lehet olyan önző, hogy ha elkésett a munkahelyről akkor mindenki más szemét mert nem tudta behozni az időt. És direkt mondom, hogy önző mert sokszor egy utas megvárásán múli a lámpa elérése. A lámpa elérésén múlik, hogy a következő megállóban mennyien várnak. És már el is indult a láncreakció. Hát egy utas csak ne legyen önző!