• rotator
    #1785
    Nem szeretem, amikor egyes fejlesztők úgy próbálják felpumpálni a játékidőt, hogy szerencsétlen hősnek állandóan ingáznia kell a zsákmány és a kereskedők között több körben, mivel egyszerre nem lehet elszállítani a cuccost. Mert kábé ez van ilyenkor. A végtelen inventory egy olyan találmány, ami abszolút nem realisztikus, de rengeteg felesleges és unalmas rohangálászástól kíméli meg az embert. A végeredmény úgyis ugyanaz lesz, akkor minek szívatni a másikat? :)

    Közben játszogattam a konzolon keresztül a beállításokkal, jó kis flexibilis motorja van a játéknak. A FOV állítgatással egészen baráti szögben lehet szemlélni a dolgokat, a LOD-ok, fű, árnyékok, stb. tuningolásával sikerült "letornáznom" az fps-t 20 körülire, cserébe viszont mindenhol fű, amerre a szem ellát, az árnyékok nem a semmiből bukkannak elő, a fák nem fade-elgetnek át zavaróan egyik részletességből a másikba és hasonló nyalánkságok. Mondjuk a Gothic 3 grafikai szintjére nem lehet felhozni, kábé úgy viszonyul hozzá, mint Boris Vallejo Michelangelohoz, eléggé mű, egyhangú, üres és helyenként uncsi a táj, akárcsak az Oblivionban, persze azért rossznak se mondanám, technikailag van benne apai-anyai.