• Komolytalan
    #238
    Waz static, hogy valaki ekkora láma legyen 12 éves korára... Szerintem nemhogy autód nem volt, de jogsid sincs.
    300-al kanyart venni nem lehet, de még egyenesen is nagyon necces a magyar autópályákon, amik közül a legsz.rabb minőségű az általad említett M7. Leginkább az aszfalton lévő huplik miatt, pl a hidak rendszeresen pár cm-el magasabban vannak mint az aszfalt szintje, ami megdobja a verdát. Egyenesben ez nem nagy gáz, de kanyarban már 130nál is oda kell figyelni, és korrigálni kell. Ha majd apukád elvisz autópályára, figyeld meg hogy szalagkorláton ált. azok a ford focusok figyelnek, akik kanyarban is próbálnak 180-al menni.
    A másik ami a 300 ellen szól az az, hogy ha 1 kamion 100-al meg akar előzni egy 95-el battyogó másikat, akkor ahhoz képest te 200 km/h-val vagy gyorsabb, ami kb 60-70m/s-t jelent. Ergo kamionos belenéz a tükörbe, semmit se lát, behúzódik a belső sávba, és ez alatt az 5 sec alatt te megteszel vagy 300 métert. Féktávod 300-nál már lesz több mint 100 méter, tehát jó eséllyel a kamion alatt végzed. Arról nem is beszélek hogy ekkora sebességnél fékezéskor a legkisebb úthiba, nem egyenlő tapadás a két oldalon is azt eredményezi hogy megpördülsz.
    Nameg gondolom neked az úristen szponzorálja a benzint/gázolajat, mert ugye mindig annyival mész ami a csövön kifér, az nem is zavar hogy ilyenkor az optimális dupláját fogyasztja a verda. Persze hogy is zavarna, mikor időgéppel is rendelkezel, mert egy nap megcsinálsz egy olyan kört, amiben az ezersokszáz km-ben van vagy 3 pesten való átvergődés, ami darabonként 1-2 óra. Egy logisztikai cégnél ezt a mennyiséget általában 3 sofőrnek osztanak ki (ezt tök véletlenül tudom, mert készítettem szoftot logisztikai cégnek:-) Ráadásul ha maxigázon mennél és anyagi csődbe vinnéd a céget az üzemanyag/kenőanyag/verda élettartam fogyasztással valszínűleg úgy kivágnának 2 nap után, hogy Magyarországon belül senki se alkalmazna (ezt véletlenül megintcsak biztosan tudom).
    Városban való versenyezgetésnél amiről beszéltél - mások bólyának nézése, szűk helyekre verda bepakolása - az nem fog bejönni túl sokszor, mert ha az adott autó a manőver közben gyorsít (mert mondjuk nem akar beengedni egy nyomulós kis b.zit), netán enyhén fékezni kezd mert lámpát kapott, akkor máris nem férsz be. Tudom hogy NFSben dróton húzzák az autókat amiket kerülgetni kell, de ez a valóságban marhára nincs így, pl a nyomulós köcsögöket én se szoktam beengedni sose.
    A legnagyobb lol mégis az volt, amikor írtad hogy valakinek ráhúzod a verdájára a focusodat. Ezzel csupán annyi a baj, hogy ha az illető nem hív rendőrt, meg a mögötte álló nem fog megállni neki tanúskodni (kb esetek 90%-a), a saját autód javítását akkor is ki kell fizetned. Ne hivatkozz cascora, mert aki ezt eljátsza 2-3x, azzal már semmi biztosító se köt cascot. Tehát tekintsünk el attól, hogy meghúzol egy valódi gyöngyház fényű imprezát, amelynél a festék kilója 100eFt környékén kezdődik, és ha fél oldalt végighúzod akkor elég se lesz rá 1 kiló (+elemek cseréje, mert lakatolni nem igazán ildomos sportautót, stb). Szóval nézzük csak a te trágya focusodat, sima metál fénnyel. Ennek az ára baráti alapon - gondolom van már fényező ismerősöd aki olcsón dolgozik neked - elemenként 20eFt. Tehát ha a lakatolást nem is számoljuk, akkor is az első-hátsó sárvédő, meg a 2 ajtó az 80eFt, csak a fényezés. Ha nincs ilyen barátod akkor kb a duplája, majdnem annyi mintha telibe fényeztetnéd a verdádat. Ha te saját magad keresnéd meg a mindennapi betevőre valót nem a faterod fizetné a netedet, akkor nem hinném hogy csak azért hogy megmutasd másnak hogy mekkora jani vagy, belemész egy olyan akcióba ami minimum 80EFt-dbe kerül, de lehet hogy beleszalad a millióba is, ha a másik félnek lesz tanúja, és fizetned kell az ő kárát is. Arról nem is beszélek, hogy az első ilyen feljelentés után bevonnák a jogsidat, elküldenének egy pszichológushoz felülvizsgálatra, aki - mivel neki úgy kényelmesebb - találna valamit, ami miatt soha a büdös életben nem vezethetnél rollernél gyorsabb járművet.
    Szóval ébresztő kisgyerek, belelóg a kezed a bilibe.