Én a képekből még semmi olyat nem olvastam ki, hogy erről szólna. . .
Erre a játékra ráférne egy komplexebb rendszer, és a lieáris játékmenet teljes elhagyása.
Én nagyon élveztem az első és a harmadik részt is, csak nem tudtam egyszerre 2 óránál többet játszani, mert szó zserint elfáradtam a túlzottan egysíkű küldetésekben.
Mindig tudni lehetett, hol, mit kell csinálni, mikor hova kell lépni. Soha nem használtam a mentésa, csak a játék elején, szvsz, túl egyszerű és kiszámítható volt a játék és a játékmenet.
Ha ezen újítottak, akkor valóban újítottak.
Akár bevallja az ember akár nem, az első hárm részben tkp. egy olyan csicskás szerep jutott neki. Megmondták hova menjen, mit csináljon, a választási lehetőségeid maximuma az volt, hogy melyik ajtón mész be.