• dez
    #138
    Nézd, volt erről egy dokumentumfilm. Nappali fényben nézve pont úgy helyezkedtek el a fúrótornyok, ahogy a fények voltak. Nem kellett állni a repülőnek ahhoz, hogy úgy tűnjön, követik őket a fények. Ilyen távoli fények északa, + ködben/felhőben, amikor nincs semmi viszonyítási pont, úgy tűnnek, mintha veled együtt mozognának. Ha elég messze van, hiába vagy repülőgépen, nem feltűnően néz lefelé a kamera. Szóval, ez sajnos nagyon egyértelmű eset volt. (Nyilván nagyon megzavarta őket, hogy az érzékeny infrakamera olyansmit látott, amis ők puszta szemmel nem, plusz a többi körülmény.)

    Ez persze nem magyaráz meg minden más esetet, főleg, ha nem csak ilyen egyszerű fények vannak. Pl. arra a szovjet esetre máig nincs magyarázat (nehéz is lenne). Vagy amikor - állítólag - jóval közelebbről látják az objektumot.