AranyKéz#36
Én nem aggódnék a tudatalattira ható reklámoktól. Hogy venné észre a tudatalattid ha még a szemed se bírja követni, még ha tudatosan is keresed a reklámot ? Meg kicsit durva is lenne ha minden ilyen jelentéktelen részletet megőrizne az agy, azért ezt ne nézd ki belőle. (Meg amúgy is, a TV-reklámnál is automatikusan elkapcsolsz, kimész a konyhába, vagy bármi mást csinálsz, kivéve hogy észreveszed a reklámot :))
Amik viszont jobban aggasztanak:
- szociális tényező (fúúúj, te nem coca-colát iszol?)
- mindent elborító reklámhegyek
- hangos reklámok (buszmegállókban volt 1-2, remélem jól be is tiltották)
- spam (főleg ha túl sok hülye ül a gép elé, és ez évről évre rosszabb)
- "hozd el egy haverodat" típusú akciók meg társai