• sonicXX
    #34
    Egy vezető elsősorban legyen vezető, másodsorban szakember. Az a legfontosabb, hogy kreatív legyen, átlássa az üzleti helyzeteket, tudjon priorizálni, optimalizálni, kezelje jól a rendelkezésre álló erőforrásokat, legyen markáns, rugalmas, legyenek határozott elképzelései, legyenek törekvései, tudjon beszélni, ismerje az üzleti protokollt, legyen megjelenése, tudjon hatni az embereire és az üzletfeleire.

    Én nem vagyok megelégedve a TVnet ADSL szolgáltatásával és az ügyfélszolgálattal sem, de szerintem ezt nem a (nálam amúgy 1 évvel idősebb) fiatalembernek köszönhetem, nyilván. De ahogy így olvasom nekem szimpatikus ez az ember, lehet hogy személyesn fogom tőle megkérdezni, miért van az, hogy a sávszélességem nem felel meg a szerződésben rögzítettnek, és ezt közel 1 év alatt, számos bejelentésem ellenére miért nem volt mód korrigálni?