• pemga
    #5
    Igen, csakhogy azon egyre kevesebb lesz a profit, pláne ha törvény kötelez a vonalak megnyitására. Árversenybe torkollik az egész. Minél kevesebb költséggel üzemeltetni. (Matávnál pl. híresen magas az egy előfizetőre jutó személyzet. Plána hogy csökken az előfizetések száma...)

    A tartalomszolgáltatáson lehet igazán sokat kaszálni. És ezt ők is tudják, most próbálják bezárni a vevőket ezzel (ha az én tartalmam fogyasztod, olcsóbban adom). (Pl. Tonlány az előfizetéséhez kínál mp3-at a boltjában akciósan, vagy a DJuice-hoz lehetett mittomén Győzikés (mondjatok már valaki magyar sztárt :)) üzenetrögzítő hangot kapni). Nagyon sokan buknak rá.

    Cat, anno a GVH úgy engedélyezte a felvásárlást, hogy csak azonos árakat kínálhatnak (tehát pl. Matávról nem lehetett olcsóbban Westelt hívni, mint Pannont). Az egyik zseb-másik zsebnél a Pannon aki veszélyben van, ő a legkisebb EU-ban. Mert pl. Voda ha nagyon akarná megléphetné, hogy "hát én ott vagyok EU-ban mindenütt, akkor legyen az egész egy hálózat, szevasztok". Ennek volt egy próbafutama/felmérése szeritnem a Voda Passport. T kénytelen lenne követni. Pannon pedig annó meg is mondta, hogy mivel neki minimális százalékú hívása megy külföldre, ezért nem is akar foglalkozni a témával. Márpedig mostanában elég nagy a mozgás :)).