• pemga
    #17
    Az EAX egy nagy kalap izé volt az A3D-2-höz képest, már ne haragudj. Wavetracing helyett egyszerű filtereket pakoltak rá, milyen szánalmas már, amikor egy kőfal túloldalán levő emberke mozgását a falon keresztül hallod tompítva, nem a falon levő egyetlen ablaknyíláson; vagy csak azért mert egy kályhában állsz minden fémesnek hangzik ami nem is onnan jön (Thief, MechW). Nomeg sokkal több hangforrást tudott egyszerre kezelni, és vasból nyomta, nem CPU-ból. A GUSMaX időszakban az SB-nek AWE32 változatai voltak, és ők is szépen vették át a wavepatternes dolgokat tőlük...

    Az általad említett "megakadás" leginkább a pereknek volt betudható, onnan már próbáltak megkapaszkodni, de pénz nélkül ugye nehéz... (Az Aureal egy kis cégecske volt Creative-hoz képest) Ha emlékszel akkor pl. a Diamond is akkortájt ment csődbe (neki Aureal, meg Nvidia kártyái is voltak), legutóbb talán a Bluesonic vette meg.