-
#828 én is válaszolok rád :)
Cow And Chicken: köszönhető hótkórosságomnak néha szoktam nézni ha még fent vagyok! :) és tényleg nagyon jó az! :)
Grim's adventure of Billy and Mandy: egyszerüen no comment, egyet értek veled, ilyen egy fos idő pontra tenni egy ekkora jó rajzfilmet, szivem szakad meg miatta, egyébként ezt is szoktam nézni, ha még fent vagyok :D
Evil Concarne: nekem nagyon nem jött ez be, unalmas, és gyönge szerintem, jó hogy szétválasztották.
Johnny Bravo: Fordítsd le Arany Jánost angolra, az a legjobb! :)
régen nagyon utáltam, nem tetszik sose az ha valaki túl hülye vagy szerencsétlen... vagy is! Mindenesetre a 4 levelű lóhere telepen amikor elkezdi játszani a szeret, nem szeretet, az nagyon oda ütött! :)
TPPG: Iszonyat idegesítő a lányok hangja, de a rajzfilm ott van a szeren! :)
Dexter lab: angolul örök kedvenc volt, most is szeretme, de ezek az ismétlések... pff "I'm here! Me too (kiejtésben tú mint two, mint kettő :) ) Me Three! :D"
KND: szar, ennyit róla...
Ed, Edd and Eddy: lentebb már kifejtettem róla véleményem! :) másik legnagyobb rajzfilm! :)
Looney Tunes: mire leesett hogy tulajdonképpen a Looney Tunes az tényleg azt jelenti hogy Bolondos Dallamok! :D Túl felnőtt poénok, gyerekek nem érthetik minden poént, ezért se tetszett régen, és ezért is tetszik most
Foster: Blue nélkül szar lenne, Blue-val harmadik legütősebb rajzfilm! :)
Ben 10: Kedvencem, összes rész megvan, a legújabbak is, és az újak sokkal jobbak, az idegenek benne gagyibbak, de a karakterek jobbak!
Robotboy: legszarabb rajzfilm amit vlaaha láttam, borzalmas, bár G-man-nek vannak néha jó beszólásai, de nem érdemli meg még így se hogy koptassam a szemem rajta.
Cramp Twins: amíg nem lett Luciennek új szinkronhangja, addig néztem, és addig jó is volt.
Shaun the Sheep: 1 rész, 1 alkalom...
Bernard: rettenetesen szar!
Scooby-Doo: kiskoromban nagyon szórakoztató volt, ma már irritáló, ütöm a TV-t ha meglátom!
Tom & Jerry: ha régi rajzfilmként nézzük akkor TOP1, LEGjobb! 8 órányi van belőle videón, és nem tom hány évad van meg, de asszem az összes évad megvan a gépemen! :)
Pet Alien: szar
Camp László: 1-2 részt láttam, nem volt rossz, annyira nem köt le, ha épp az megy akkor nézem.
Squirrel Boy: engem ez is idegesít!
Storm Hawks: az alapötlet jó, a főszereplő nyuláról vagy milyéről (Radarr, igen 2 'r'-rel a végén!) ha valaki tud nekem egy oylan nagy vigyori képet szerezni akkor hálás leszek neki! :)
egyébként meg gagyi lett sajnos
Johnny Test: uncsi
Class of 3000: nem láttam még belőle részt
My Spy Family: no comment, rekordom 10 másodperc asszem
My Gym partner is a Monkey: Sajnálom the a Gym az tényleg nem Gimnáziumot jelent, hanem ilyen tornatermet vagy tornász iskolát vagy mi a szart. Egyébként meg jó rajzfilm (volt) ez is.
Dual Masters: jó volt, én néztem amíg a a nagymestert meg nem verte, utána már eröltetett lett, mint anno a pokemon! a beszólások fájtak benne korán reggel.
Xialoin Showdown: ez nagyon jó kis rajzfilm :)
na jó, én elfáradtam, amjd folytatom a véleményemet! :D