• [Jakuza]
    Lol te feltudod fogni a masik ember mit ir ?
    Vagy adjak hozza neked forditogepet, ami mint neked 2 eves felfogasunak elszotagolja mi az arcpiritas es mit terveztek, es mi lett belole ?

"Nos mint kiderult azota, hogy se WinFS nem lesz, sem pedig Longhorn eredeti formaban."

Nem eredeti format feltudod fogni ?
    Mint tudjuk egy csomo resz nem lesz benne a Vistaban, tobbfele okbol.
    Ilyen resz pl a MSN Virtual Earth.

"ugyanis tudni illett volna, hogy a Longhornban akartak bevezetni a WinFS-t.
    Marpedig Longhorn mar nem letezik atkereszteltek Vistara, es pro secundo nem lesz benne WinFS."

Marpedig mar nem Longhorn neven fut a project, mint ahogyan azt az MS bejelentette, kar erolkodnod. (Senki sem mondta, hogy a regi kodnevet valtoztattak meg)
    Az is napvilagot latott, hogy nem jelenik meg a Vista-val a WinFS.
    Ezt sem en mondtam, hanem a fejlesztok.
    Sot azt is mondtak, hogy egesz mas lesz a Windows Future Storage egy kulonallo filerendszer, mint amit most adtak ki.

Majd ha ertekelni tudod ezeket a mondatokat kritizalhatsz.

A masik veled ellentetben valoban nem tudom mi az NT es azt sem, hogy mi az hogy 6.0
    Valoszinuleg azert, mert amikor te meg egy gyogyis ovodaba sem jartal, akkor en mar regen tudtam, hogy mi az MS (leirom Microsoft, csak azert mert te szvsz vagy olyan okos, hogy Michael Schumacher-nek ertsd) es mit jelentenek a verzioszamok.