Shadowgrounds
  • steweee
    #88
    distorion - akinek hasonló görbítési problémái vannak az lője ki

    már az alien shipben vagyok. mindjárt vége sztem. vannak benne azért nagy hibák. először is a vége totál csöpögős gyereksztori, pedig nem így indult az egész. a pályák is ötlettelenné válnak. nagy kár hogy a szörnyeket a falakon át is látjuk soxor, így előre be lehet kalibrálni hgoy milyen fegyverrel kell benyitni egy egy szobába(pl grenade launcher) a hátbatámadásokból lehetne több, de azért egy épületkompexumban ahol kamerázva van minden nem ártana ha egykét másodperccel a támadás előtt beszólna a prof aki irányít(a vége felé) az elején voltak kellemes meglepik a szörnyek részéről, ott még volt ötlet az írókban. kár hogy kimaradt az ultimate gyalogsági assault rifle, sztem kár volt ennyi fegyvert összeszedni egy játékban, inkább néhányat lehetett volna fejlesztgetni sokat pl:assault rifle nagyobb tár, lézerirányzék és optika, gránátvető stb.

    a legnagyobb hiba az hogy soxor elakad a tereptárgyakban, volt hogy beleakadt úgy hogy nem tudtam szinte megmozdulni egy percig, úgy kellett mindenféle irányba soxor próbálkozni míg végre kijött. a társak közül mikor a csajt meg a profot kell kísérni az eleje felé igen idegesítő mikor állandóan belédbotlanak, alig lehet tőlük harcolni, komolyan megpróbáltam agyonlőni őket, persze sikertelenül

    de ennyi, egy hónap ráfordítással tökéletes játékot lehetett volna alkotni, tippelek, karácsony előtt jött ki?

    összességében egy igen fasza, mindenképpen végigjátszásra érdemes játék ez, aminek egyedi a stílusa és rég elfeledett pc-s korszakot idéző fílingje van. és most elképzelek magamban egy hasonló motorral megírt times of lore-t vagy egy nox-ot :))) nemsokára