
| .:: F.A.Q. ::.| CHEAT| SIMBIN| GTR2 WEB| RSC NEWS| RACESIM-TRACKER| HSW| VirtualR| NOGRIPRACING| GP HUNGARY|
| GTR4U| MaverickSXT Tracks - PACK1 PACK2 PACK3PACK4| GTR2 TRACKS (TEMP) | MAGYARÍTÁS| GTR2 RANK|
BAJNOKSÁGOK/SZERVEREK: | GTR MASTERS|
-
#9367
Sajnos a kuplung/valto hasznalat egyik programban sem az igazi, valamiert nem foglalkoznak vele. Talan meg a TRD3-ban (vagy meg a TRD2-ben?!) volt a "legjobb". Ott lehetett valtani kuplung nelkul vagy rossz kuplungolassal, de recsegett, ropogott, es folyamatosan romlott a valto.
Az ISI-nel (rF, GTR, Race stb.) teljesen mindegy mit csinalsz, de az LFS/GRID/TDU sem a legjobb, hogy nem veszi be a sebesseget, de azert mar hasznalhatobb. Bar az is igaz, hogy a versenyautok nagyreszehez nem is nagyon kell kuplung:) De azert van sok auto, aminel visszavaltasnal kellene, es van nehany tucat ahol mindig lehetne hasznalni.
De ez eleve nehez szules, mert a legtobb embernek meg nincs 3 pedalja, igy nehez kotelezove tenni. Raadasul versenyen, sokan ugy is a gyorsabb, egyszerubb, konnyebb megoldasra szavaznak, meg ha 3 pedaljuk, H-Patternjuk is van, vagyis az 50 eves autokat is 2 pedallal es pillangoval toljak:)
Vagyis, egyelore csakis "elvezetbol" hasznalhato, mert online es offline AI-val is csak hatranyt jelent;)