• Alexease
    #8766
    Combined: Felesleges, ugyanazon a pedalon lenne a fek es a gaz;)

    Rotation: Kormanyszog. Autonkent erdemes beallitani. Pl. openwhhel altalaban 270-360...

    Overal: A globalis FFB ero. Maradhat 100%, de akkor a jatekokban kell lejebb venni! A G25 eleg eros, sokszor a jatekokban a 10-30% is boven eleg!

    Spring, Damper: Hozzaadott, nem fizikabol szamolt rugo es egyeb efektek. Igazabol nem kellene egyik sem (0%), de mivel az engine nem teljesen fizikabol szamolja a dolgokat, igy ezzel lehet "csalni":))) Jatekonkent valtozo. De ezt is minimumra, az biztos.

    Centering Spring: Teljesen felesleges, mivel a kormany kozeprehuzasat a normalisabb programok a felfuggesztesbol szamoljak. Azon - lehetne - erezni, mikor, mennyire dol, csavarodik a kasztni, sebessegtol fuggoen mennyire huznak a kerekek, stb. Ha be van kapcsolva, eleg csaloka erzes, raadasul meg allohelyzetben is kepes kozeprehuzni;DD

    Az rF/GTR/RACE-ben is huzd boseggel lejebb az FFB-t, mert nagyon eros.

    GTR2-on mar nincs fent, es mivel regebbi is mint az rFactor, nem biztos hogy ezek az allitasok vannak, de erdemes oket kikapcsolni es vagy igy beallitani (PLR es/vagy Controller files):
    Steer Ratio Speed="0.00000"
    Speed Sensitive Steering="0.00000"
    FFB steer force neutral range="0.00000"
    FFB steer force neutral function="0.00000"
    FFB steer force exponent="1.00000"
    FFB steer force input max="-11500.00000"
    FFB steer force output max="1.80000"
    FFB steer force grip function="0.30000"
    FFB steer force grip weight="0.20000"
    FFB steer force grip factor="0.50000"
    FFB steer front grip fract="1.00000"
    FFB steer update threshold="0.000100"
    FFB steer friction coefficient="0.10000"
    FFB steer friction saturation="1.00000"
    FFB steer damper coefficient="0.10000"
    FFB steer damper saturation="1.00000"

    Azert egy verseny autoban teljesen mashogy mukodnek a dolgok;) Gozom sincs, hogy milyen es mekkora rasegitesek vannak, de kapaszkodnak a kormanyban rendesen;)