• Solt
    #8210
    Nekem is Momo van, de nincs ilyen gondom! Én a következőképpen csinálom. Addig állítgatom a fékerőt és a fékerő elosztást, amíg az adott pályán elérhető csúcssebességről, visszaváltogatás nélkül úgy tudok megállni, hogy padlóféknél az autó négy kereke egyszerre csússzon, de csak a féktáv utolsó pár méterén! Ha ez megvan akkor kinézem, hogy adott kanyarokat milyen tempóval és honnan kell kezdeni, majd ezekhez a pontokhoz úgy próbálok érkezni, hogy padlógázról padlófék a legnagyobb fokozaton, (jó beállítás esetén nem blokkol a kerék) majd, fokozatosan visszaváltok gázfröccsökkel, miközben a fékerőt egy kicsit visszaveszem, hogy a kerék ne blokkoljon, majd a kanyart már úgy kezdem, hogy fél gáz, és a kanyar közepétől kifelé már padló gáz... :))