
| .:: F.A.Q. ::.| CHEAT| SIMBIN| GTR2 WEB| RSC NEWS| RACESIM-TRACKER| HSW| VirtualR| NOGRIPRACING| GP HUNGARY|
| GTR4U| MaverickSXT Tracks - PACK1 PACK2 PACK3PACK4| GTR2 TRACKS (TEMP) | MAGYARÍTÁS| GTR2 RANK|
BAJNOKSÁGOK/SZERVEREK: | GTR MASTERS|
-
Solt #8210 Nekem is Momo van, de nincs ilyen gondom! Én a következőképpen csinálom. Addig állítgatom a fékerőt és a fékerő elosztást, amíg az adott pályán elérhető csúcssebességről, visszaváltogatás nélkül úgy tudok megállni, hogy padlóféknél az autó négy kereke egyszerre csússzon, de csak a féktáv utolsó pár méterén! Ha ez megvan akkor kinézem, hogy adott kanyarokat milyen tempóval és honnan kell kezdeni, majd ezekhez a pontokhoz úgy próbálok érkezni, hogy padlógázról padlófék a legnagyobb fokozaton, (jó beállítás esetén nem blokkol a kerék) majd, fokozatosan visszaváltok gázfröccsökkel, miközben a fékerőt egy kicsit visszaveszem, hogy a kerék ne blokkoljon, majd a kanyart már úgy kezdem, hogy fél gáz, és a kanyar közepétől kifelé már padló gáz... :))