
| .:: F.A.Q. ::.| CHEAT| SIMBIN| GTR2 WEB| RSC NEWS| RACESIM-TRACKER| HSW| VirtualR| NOGRIPRACING| GP HUNGARY|
| GTR4U| MaverickSXT Tracks - PACK1 PACK2 PACK3PACK4| GTR2 TRACKS (TEMP) | MAGYARÍTÁS| GTR2 RANK|
BAJNOKSÁGOK/SZERVEREK: | GTR MASTERS|
-
#7498
Úgy tűnik, h. nem sokan játszanak ezzel vistán, sztem keress rá angol oldalaknál, hátha megtudsz vmit.
Eszméletlen h. mikre nem figyeltek oda: próbáljátok ki, h. berakjátok ezt a kerekek állapotát kijelző hud-ot, majd gázadás mellett folyamatosan nyomjátok picit a féket(sikeresebb ha a radiátor nyílást leveszitek 1-esre). Láthatóvá válik, h. a legbelső csíkok pirossá válnak azaz a fékek felmelegednek, ezzel ugye veszítenek a fékerő-képességből, majd amikor visszahülnek, ismét jól megfogják a tárcsákat. Nem is ez miatt írtam ezt le. Általában elsőként a hátsó féktárcsák hülnek le, és ha így fékezel, azaz h. az első fékek még forróak, hátsók meg már normál hőfokon vannak, akkor a hátsó kerekek jobban blokkolnak és kitolja az autó hátulját. Biztos észrevettétek már, de remek h. ilyen szinten megcsinálták...