
| .:: F.A.Q. ::.| CHEAT| SIMBIN| GTR2 WEB| RSC NEWS| RACESIM-TRACKER| HSW| VirtualR| NOGRIPRACING| GP HUNGARY|
| GTR4U| MaverickSXT Tracks - PACK1 PACK2 PACK3PACK4| GTR2 TRACKS (TEMP) | MAGYARÍTÁS| GTR2 RANK|
BAJNOKSÁGOK/SZERVEREK: | GTR MASTERS|
-
#6546
kanyar íve előtt még szinte egyenesen mész, a kocsi orra a kanyar belső pereme felé (hogy majd keresztbe is felfélrjen az útra a verda, hisz ha a hátsókerék füvet/rázókövet ér akkor valóban szétpörögsz ... ) aztán pici kézifék (bár nálam valamiért nincs kézifék, nem csinál semmit akármife állítom :S szóval én 91%os fékerővel és E:H . 39:61 es elosztással fékezek rá egy kicsit)Ö kanyar belső íve felé kormány behúz, majd hirtelen egyből vissza kifelé és padlógáz... ja és eleinte hogy ráérezz ne menj 2-3 as fölé, énis csak pörögtem az elején, 2esben mentem csak, és igy éreztem rá arra a határra aminél már majdnem keresztbeáll, motor ég, és füstölök keményen... mostmár, 3-4 esben is tudok jókat csúszni... affellett meg nemigazán lehet, hisz vagy a kanyart egyenesíted ki, vagy egyszerűen nem állsz keresztbe ....
így röviden ennyi :) rem. segítettem ... ja és kocsinál azért így hogy ezzel a mod-al játszom már csak soksoknapok óta ... bömössel volt a legkönyebb csúszni a részemről... de ez lehet csak megszokás ;)