• deep
    #1
    Bár a megjelenés még odébb van, gondoltam időszerű összegyűjteni az infókat róla.

    Ami eddig elérhető:

    Trailer

    Infók:

    A Famitsu XBOX hasábjain közölt friss interjúban a Capcom producere Jun Takeuchi csacsogott a döglesztő grafikával tündöklő Resident Evil 5-ről.

    Takeuchi egyből azzal kezdte mondókáját, hogy mennyi időt öltek a trailer tökéletesítésére(aki lemaradt volna ide lőjjön!). A kiadott bemutatóból csupán annyi derült ki, hogy egy feltételezett új arc tévedt rossz területre. Egyedül egy elhagyatott sivatagi városban araszol kivont fegyverrel, miközben gyilkos szándékú - zombi? - sziluettek rohannak beteg tempóban az övén csöngő kolbászka irányába.

    Nagyon nagy hangsúlyt fektettek a karakter arcának kidolgozására. Szakállánák minden egyes szálát poligonokból építettek fel, illetve teljes arcizomzatot szimulálnak, melyből adódóan élethű a mimikája és a bőre. A fejlesztők kínosan ügyeltek a kevésbé látható elemek kimunkálására. Például a fogazatra. Takeuchi azonban nem biztos benne, hogy a játékban magában ilyen mérvű részletességet megengedhetnek-e maguknak.

    Míg a misztikus karakter megjelenése hihetetlen mód kidolgozott, a kiléte kevésbé ismert. Sokan úgy vélik, hogy a karakter Chris Redfield az első Resident Evil hőse. Takeuchi elhárította a találgatásokat, de megemlítette, hogy a fejlesztői kemény mag számára nagyon kedves karakterről van szó, s jónéhány, az eredeti RE játékon is szorgoskodott fejlesztő teszi a dolgát az ötödik részen.

    Sokan túl öregnek vélték a flintás mancit ahhoz, hogy Redfield legyen, ám Takeuchi hozzátette, hogy a Resident Evil idősávja folytatódik és a következő generációs konzolok képességeinek hála végre valahára a koruknak megfelelő módon ábrázolhatják a karaktereket. Ellenben a korábbi részekkel.

    A sorozat vezérszálát szorosan követi az ötödik rész, szemben a negyedik résszel, mely egy mellékágat dolgozott fel, s végre valahára kapunk a franchise végére pontot tevő? végkövetkeztetést. A fizikához pedig minden hájjal megkent middleware-t fognak alkalmazni.

    A megjelenésről kérdezve Takeuchi kibökte, hogy a next-gen projektek fejlesztése 3-5 lvit is igénybe vehet, de jelenleg ez a Capcom elsődleges terméke. További infókra jövő év elejéig nem nagyon számíthatunk, "új" HD trailerre viszont igen, a Tokyo Game Show alkalmával.