• Bith
    #6
    Sztem arra gondolhatnak itt, hogy ha adott mondjuk 2 kártya, ami, ami megfelel egy valamilyen directx szabványnak, tehát ugyanazokat tudja mind2, akkor ne nézhessen ki máshogy rajta a cucc. Tehát amit 32 bites pontossággal kell számolni az úgy legyen, a driver vagy hardver ne dönthesse el, hogy márpedig elég a 16bit, vagy 24, vagy akármennyi.
    Ez cask egy nem túl jó példa, de tán érthető, hogy mire gondoltam.
    Tehát 2 egyező kategóriájú, netán árú kártyán legyen tök egyforma a game, és ne függjön attól mondjuk, hogy 'meant to be played' vagy sem logója van-e. Persze itt még mindig konkurálhatnak sztem, mivel a sebesség az nem kötött, csak a kinézet, úgyhogy egyiken lehet gyorsabb, mint a másikon.
    Így mondjuk talán az összehasonlító teszteknek is több értelme lesz talán, hátha nem lehet anynira csaln... izé optimalizálni...