2. Világháborús hajós MMO
  • davidbog
    #368
    AA gunnereknél a reload és az AAW a fontos. Az AAW a hajón lévő géppuskák és gépágyúk hatékonyságára van hatással. Szerintem ez nem olyan fontos. Reload képességre elég a +11. Ugyanis a gunnereknek van egy cap határ, aminél jobbak nem lehetnek hiába +12/+13 meg boostolt. (Illetve mindennél van kivéve a túlhajtási sebesség időtartamát.) Ha +11-es a matróz, akkor mondjuk nem 89 hanem 96 lvl-nél éri el ezt a capet.

    Torpedósok nagyon hamar elérik a capet. Azoknak reload és torpedo képesség a fontos. Szerintem bőven elég nekik a +11/+11.
    Gunnereknél más képesség nem fontos, mert ahogy fejlődnek az előléptetéseknél rengeteg growth levonást kapnak és csak minimális mértékben növelik a repair, restore képességet.

    Én nem szoktam kivárni a +12 vagy a +15-ös growth értéket. Beérem eggyel kisebbel is. Egyedül a repairer és az engineernél lehet fontos a maximum. De az se baj ha +11-esek majd raksz rájuk boostot és sok veteránt.

    A kapitánynál nem fontos a +15. Gyengébb is bőven elég. A kapott xp-nél sokkal többet számít a sebzésed mint a kapitány képessége, az szinte elhanyagolható.
    A célzó vonalak hosszát is befolyásolja. Az elején ez a vonal rövid lesz és sokat lehet bosszankodni azon, hogy lehetne jobb a kapitány képessége. De 100 lvl felett már nagyon hosszú ez a célzó vonal, bosszantóan hosszú. Például nekem már fél képernyőnyivel túllog a max lőtávon. Ez zavaró tud lenni, ha egy előző kicsi lőtávról kell lőnöd maximum vagy ahhoz közeli távolságon megjelenő hajóra. Mert hirtelen nem tudod megállítani, hogy hol is lehet az a maximum lőtáv a célzó vonalon és nem tudod pontosanbeállítani az ágyúk csőemelkedési szögeit. Lehet csökkenteni a hosszát, ha a kapitányt nem töltöd fel teljesen matrózokkal, de nálam már ez se működik.