A \"Fair Strike\" keszitoitol egy uj helikopter szimulator
  • sure
    #56
    Na kicsit bővebben:

    Ezt a magyarítás-dolgot nem tudom, minek erőltetni, ha nem megy normálisan - már a a Beálítások képernyő is bugos rendesen. Van olyan opció a Nehézség állításnál, hogy mindkét választási lehetőség a "ki", "Ablak üzemmód" meg pl. akkor van kikapcsolva, ha be van jelölve.
    Apróság csak, de pl. az első küldetés leírása úgy kezdődik, hogy "1986-ban...stb" - ez a typo pl. nem tudom, hogy jött össze az 1965-ből...

    A gépigényt láttam, igen - 3.2 Ghz-es proci, meg 512MB-os VGA ajánlott - ezért óvatos voltam a grafikai csúszkákkal, 1024x768x32, és feléig vagy annál csak picit toltam őket feljebb. Annyira azért nem szép a játék, hogy egy AthlonXP3200+ , GF6600GT, 1GB RAM konfigon diavetítés legyen, ha háromnál több heli és négynél több katona van a terepen.

    A küldetések viszonylag egyszerűek, és menet közben szabadon lehet váltogatni a két pilóta, másodpilóta, bal és jobb lövész nézetei között; próbáltam őket a "Célzás: Jelölt" (zöld négyzettel a baráti, piros négyzettel az ellenséges célpontok vannak megjelölve), meg "Jelöletlen"-nel is - célozni úgy a géppityuval, mind a rakétákkal igen-igen nehéz (ez még akár lehet "realisztikus" is), amit megsemmisítettem, azt nagyjából a két oldalsó lövész szedte le (ha épp nem az ő nézetükben vagy, automatikusan géppityuznak, ha ellenség van lőtávolon belül). Amennyire észrevettem, a küldetések teljesen lineárisak, és előre scripteltek az események - nagyjából attól függ, mikor kapsz update-et a rádión, hogy épp milyen messze vagy a célterülettől. A rádiózás egyoldalú - csak kapod az üzeneteket a HQ-tól, de sem velük, sem a többi helivel nem lehet kommunikálni.

    Rep- és sérülésmodell: mivel nem vezettem sosem igazi helikoptert, nem tudom megítélni, de nehéznek semmiképpen sem nehéz vezetni, "Nehéz" fokozaton sem - ezért feltételezem, hogy nem túl "realisztikus" A Vietnam Medevac-ban a helit vezetni legalább kihívás és élvezet , itt nem. Annyi nagyjából a "plusz", hogy a főrotor fordulatszámát külön lehet szabályozni, fel kell tolni maxra, hogy a zöld zónában legyen (ha nincs, pittyeg), és utána csak a rotorlapátok állásszög-változtatásával tudsz manőverezni.

    A joystikcem POV-HAT-jét nem sikerült bekonfigurálni a körülnézéshez (Logiteck Extreme 3DPro - nem hiszem, hogy olyan ritka típus, minden más játék normálisan megismerte eddig).

    Írok még holnap, ha eszembe jut valami.