\"A repülés: álmunk, szerelmünk, életünk, emlékünk.\"


\"Mindannyiunk




Vitorlázó repüléssel foglalkozó oldalak:


Vitorlázórepülés.hu | Magyar Vitorlázórepülő Szövetség (MVSZ) | Magyar Repülő Szövetség (MRSZ) | Vitorlázórepülés.lap.hu


Hungarian Gliders | Horváth Balázs honlapja | SailPlaneDirectory | AIRLINERS.NET képek: Glider | Gliding Videos | OLC




A Condor-ról is itt társalgunk.




Közlemény!


A Hungarian Team Magyarország scenery-t készít a Condorhoz. A fejlesztést végigkövethetitek a hivatalos fórumon.
  • Boconadi
    #5114
    A vezérsíkok felelősek az oldal irányú és bólintási kitérésekhez. Semmi köze - legalábbis közvetlenül - a bedöntési szöghöz. Azért írja, hogy állítsd középre a csűrőt és az oldalkormányt, mert ilyen szintű bedöntésnél ideállis időjárási viszonyok mellet, nincs vagy kicsi beavatkozás szükséges oldalkormánnyal, azonban a botot magad felé kell húzni, hogy a gép orra ne bólintson lefelé. Így, ha a gépet már belevitted egy 30 fokos fordulóba, és a gép is úgy van kiegyensúlyozva, és a sebességed is megfelelő, akkor nyugodtan elengedhetsz "mindent". De így nagyon idézőjelben.