\"A repülés: álmunk, szerelmünk, életünk, emlékünk.\"


\"Mindannyiunk




Vitorlázó repüléssel foglalkozó oldalak:


Vitorlázórepülés.hu | Magyar Vitorlázórepülő Szövetség (MVSZ) | Magyar Repülő Szövetség (MRSZ) | Vitorlázórepülés.lap.hu


Hungarian Gliders | Horváth Balázs honlapja | SailPlaneDirectory | AIRLINERS.NET képek: Glider | Gliding Videos | OLC




A Condor-ról is itt társalgunk.




Közlemény!


A Hungarian Team Magyarország scenery-t készít a Condorhoz. A fejlesztést végigkövethetitek a hivatalos fórumon.
  • Papa01 #5111
    Köszönöm a válaszokat!

    Az, hogy a kitérítem a kormányokat, akkor elmozdulnak a vezérsíkok. Ezért kezd el fordulni a gép.

    De engem ez a mondat zavart meg:

    30 fokos bedöntés elérésekor állítsd középre a csűrőt és az oldalkormányt, de folytasd a botkormány húzva tartását. A vitorlázógép ekkor állandósult szögsebességű fordulót végez.

    Épp amiatt,mert ha vissza állítom a kormányokat(csűrő, láb) alaphelyzetbe, akkor ugye vezérsíkok is alaphelyzetbe kerülnek. De ez miért nincs hatással a repülőgép mozgására?

    Bocsi tényleg az értetlenkedésért.. :)