\"A repülés: álmunk, szerelmünk, életünk, emlékünk.\"
Vitorlázó repüléssel foglalkozó oldalak:
Vitorlázórepülés.hu | Magyar Vitorlázórepülő Szövetség (MVSZ) | Magyar Repülő Szövetség (MRSZ) | Vitorlázórepülés.lap.hu
Hungarian Gliders | Horváth Balázs honlapja | SailPlaneDirectory | AIRLINERS.NET képek: Glider | Gliding Videos | OLC
A Condor-ról is itt társalgunk.
Közlemény!
A Hungarian Team Magyarország scenery-t készít a Condorhoz. A fejlesztést végigkövethetitek a hivatalos fórumon.
Vitorlázó repüléssel foglalkozó oldalak:
Vitorlázórepülés.hu | Magyar Vitorlázórepülő Szövetség (MVSZ) | Magyar Repülő Szövetség (MRSZ) | Vitorlázórepülés.lap.hu
Hungarian Gliders | Horváth Balázs honlapja | SailPlaneDirectory | AIRLINERS.NET képek: Glider | Gliding Videos | OLC
A Condor-ról is itt társalgunk.
Közlemény!
A Hungarian Team Magyarország scenery-t készít a Condorhoz. A fejlesztést végigkövethetitek a hivatalos fórumon.
-
#5111 Köszönöm a válaszokat!
Az, hogy a kitérítem a kormányokat, akkor elmozdulnak a vezérsíkok. Ezért kezd el fordulni a gép.
De engem ez a mondat zavart meg:
30 fokos bedöntés elérésekor állítsd középre a csűrőt és az oldalkormányt, de folytasd a botkormány húzva tartását. A vitorlázógép ekkor állandósult szögsebességű fordulót végez.
Épp amiatt,mert ha vissza állítom a kormányokat(csűrő, láb) alaphelyzetbe, akkor ugye vezérsíkok is alaphelyzetbe kerülnek. De ez miért nincs hatással a repülőgép mozgására?
Bocsi tényleg az értetlenkedésért.. :)