\"A repülés: álmunk, szerelmünk, életünk, emlékünk.\"


\"Mindannyiunk




Vitorlázó repüléssel foglalkozó oldalak:


Vitorlázórepülés.hu | Magyar Vitorlázórepülő Szövetség (MVSZ) | Magyar Repülő Szövetség (MRSZ) | Vitorlázórepülés.lap.hu


Hungarian Gliders | Horváth Balázs honlapja | SailPlaneDirectory | AIRLINERS.NET képek: Glider | Gliding Videos | OLC




A Condor-ról is itt társalgunk.




Közlemény!


A Hungarian Team Magyarország scenery-t készít a Condorhoz. A fejlesztést végigkövethetitek a hivatalos fórumon.
  • Baluxx
    #4620
    Vaze, hallottam ilyenrol, hogy beleepitik az otoraba a tavot... hogy helyizik 2-3 orat, aztan elzavarjak.
    Jaja, csak az a helyzet, hogy ilyenkor farad az ember. Az otora vegen meg inkabb jobb, ha repterre szall vissza az ember, mint hogy inkabb terepre... ilyen esetben meghatvanyozodhat a rossz dontesek szama, ami meg csak jobb esetben is gepseruleshez vezethet.

    Az 50 km-en meg miert kene emelni? Ja igen, tudom, tolunk nyugatabbra ez a dolog mar csak formalitas. ASH-25-ossel kezd a delikvens, az fennmarad a fingban is, felcsavar 1200-ig, es siklik egyet. Vagy loggerral hazamegy. Arrafele nem tudjak milyen az hogy "csorlesbol Gobeval"...vagy legalabbis olyan 30 eve vegetert az ilyesmi.